Més de 100 persones han utilitzat el servei de Cita Prèvia d’Aigües Sabadell en els primers 3 mesos de funcionament

Més de 100 persones han utilitzat el servei de Cita Prèvia d’Aigües Sabadell en els primers 3 mesos de funcionament

La Cita Prèvia i l’atenció descentralitzada als punts cardinals de la ciutat han permès reduir en un 66% el temps d’espera a l’oficina presencial

Des del passat mes de juliol, quan Aigües Sabadell va posar en marxa una sèrie de millores orientades a cercar l’excel·lència en la seva atenció al client, s’ha reduït en it un 66% el temps d’espera i les cues a l’oficina d’atenció presencial, passant de pràcticament 19 minuts als 6:42 actuals. Això és degut, en gran part, al servei de Cita Prèvia, amb el qual el client que necessita realitzar un tràmit presencialment reserva prèviament de manera on-line el l’any dia i hora per fer-ho. En aquests primers mesos, 101 clients han fet servir aquest wholesale jerseys nou servei.

A més, de forma paral·lela i amb l’objectiu de fomentar la proximitat i Барри facilitar els tràmits als clients, Aigües Sabadell ha posat en marxa els nous punts d’atenció cardinals, que descentralitzen l’atenció presencial obrint nous mostradors en les quatre Oficines de Districte de la ciutat. Així, coincidint amb el període de facturació de cada zona de Sabadell, la companyia atén al mateix barri els seus veïns i modernista veïnes. Aquesta iniciativa ha evitat el desplaçament de molts clients fins a l’oficina principal del Centre, fet que també ha contribuït a la disminució dels temps d’espera per ser atesos.

Els horaris dels punts d’atenció cardinals són:

·          Punt Nord: Centre Cívic Ca n’Oriac (Arousa, 2): 3r dijous de gener, abril, juliol i octubre, de 9 a 14h

·          Punt Oest: Centre Cívic Can Rull (Sant Isidor, 51): 3r dijous de març, juny, setembre i desembre, de 9 a 14h

·          Punt Sud: Centre Cívic Creu Barberà (Castelao, 1): 3r divendres de febrer, maig i novembre, de 9 a 14h

·          Punt Est: Centre Cívic Torre-romeu (Montcortès, 1): 3r dijous de febrer, maig i novembre, de 9 a 14h

La nova Oficina d’Atenció al Client, que des de l’abril ocupa un nou local comercial situat al carrer Sant Llorenç, 29, ha suposat també una millora en la qualitat de l’atenció prestada, ja que les noves instal·lacions estan equipades per oferir cheap mlb jerseys un servei més eficient i còmode als clients. Des de la Direcció de Clients també s’han introduït canvis organitzatius en l’equip professional que busquen una major eficiència dels recursos.

Com funciona el servei de cita prèvia?

Només cal que el client entri a la web www.cassa.es/citaprevia, esculli el dia i hora i el tràmit que necessita MuhmadEmad realitzar. Quan vingui a l’oficina no haurà d’esperar-se. Amb tot, Aigües Sabadell ja fa temps que compta amb un Portal del Client on-line, que permet realitzar nombroses gestions còmodament des de casa, les 24 hores i els 365 dies l’any, sense necessitar de desplaçar-se físicament al punt d’atenció presencial.

Al costat de les persones

Aquestes millores s’emmarquen en el programa «Al costat de wholesale mlb jerseys les persones», que també inclou, entre d’altres, les aju­des socials per a les persones en risc d’exclusió social, el servei de mediació Customer Counsel, l’escola activa i diàleg amb els clients a través de Twitter (@AiguesSabadell) o el contacte perma­nent amb les Associacions de Veïns i Veïnes.

Written by Comunicació CASSA

Website:

0 comments

Leave a comment