Publicador de continguts

Publicador de continguts

Aigües Sabadell obre una nova ‘Oficina de Barri’ a la Creu de Barberà

Aigües Sabadell obre una nova ‘Oficina de Barri’ a la Creu de Barberà

La nova ‘Oficina de Barri’ donarà servei als barris de la Creu de Barberà, Campoamor i Espronceda i obrirà un cop al trimestre, coincidint amb la facturació de l’aigua al Districte 6è

Aigües Sabadell segueix estenent la seva xarxa d'atenció descentralitzada als barris més allunyats del Centre. Aquestes noves ‘Oficines de Barri’ volen donar un servei més proper a la ciutadania, realitzant tot tipus de gestions comercials i resolent dubtes als veïns i veïnes sense necessitat de desplaçar-se fins a la seu d’Aigües Sabadell, al Centre de la ciutat.

La companyia d’aigües i l’Associació de Veïns i Veïnes (AVV) de la Creu de Barberà han signat un conveni per obrir un nou punt d’atenció presencial al sud de Sabadell. Ana López, presidenta de l’AVV, i Xavier Cabanillas, Director General d’Aigües Sabadell, han rubricat l’acord. Josep Escartín, director de Clients d’Aigües Sabadell, i els i les representants de les AVV de Campoamor i Espronceda també han estat presents a l’acte.

La primera ‘Oficina de Barri’ es va obrir fa ja pràcticament un any a la seu de l'Associació de Veïns i Veïnes (AVV) de Can Puiggener. Després d’aquesta primera experiència positiva, Aigües Sabadell va obrir, el passat mes de maig, un segon punt d’atenció descentralitzat al Poblenou; en aquest cas, donat que l’AVV no té local propi, l’oficina s’obre un cop al trimestre al Centre Cívic del barri. Amb la dels barris del sud són ja 3 les ‘Oficines de Barri’ d’Aigües Sabadell.

En aquesta nova oficina, que s’emplaçarà a la seu de l’AVV de la Creu de Barberà (plaça Triana, 8), els veïns i veïnes de la Creu de Barberà, Espronceda i Campoamor podran realitzar tot tipus de tràmits: pagament de rebuts, consultes de factures, canvis de nom, altes i reclamacions. Obrirà un cop al trimestre, coincidint amb la facturació de l’aigua al Districte 6è.

En paral·lel, Aigües Sabadell segueix potenciant la seva atenció multimèdia 24/365, a través del telèfon, l’oficina virtual i Twitter.