Els clients i clientes d’Aigües Sabadell puntuen amb un 7,5 sobre 10 el servei prestat per la companyia

Els clients i clientes d’Aigües Sabadell puntuen amb un 7,5 sobre 10 el servei prestat per la companyia

Un any més, Aigües Sabadell ha presentat públicament els resultats de l’enquesta de satisfacció al client, així com les principals queixes rebudes durant l’any 2019, en el marc del Dia de les Persones Consumidores

Per primer cop, Aigües Sabadell ha atorgat unes mencions especials per posar en valor les persones que han destacat per la defensa dels drets de les persones consumidores

Un any més, Aigües Sabadell ha celebrat el Dia de les Persones Consumidores, un acte on, anualment, es fan públics els resultats de l’enquesta de satisfacció dels clients i clientes, així com les principals queixes rebudes i el grau d’acompliment en l’àmbit de l’atenció a les persones. La pandèmia ha obligat a posposar el tradicional acte al mes de desembre. L’acte, que ha estat presidit per la tinenta d’alcaldessa Montserrat González, ha comptat amb la presència de Josep Escartín, Director de Clients i Pacte Social d’Aigües Sabadell; Esther Méndez, directora de Persones i Organització; Eva Abellán, Síndica municipal de Greuges de Sabadell i Montserrat Ribera, directora de l’Agència Catalana de Consum, entre d’altres.

En el transcurs de l’acte, s’han presentat els resultats de l’enquesta anual de satisfacció, que aquest any ha portat a terme la consultora especialitzada FeedBack. En termes globals, els clients i clientes puntuen amb un 7,5 sobre 10 el servei que presta Aigües Sabadell. Destaquen, com a aspectes més positius, el bon servei en general (32%), la continuïtat del servei (18,7%) i la bona atenció a les persones (10,3%). Per contra, els principals aspectes a millorar són el gust de l’aigua (30,3%) i el seu preu (25,3%).

Pel que fa a l’atenció telefònica, els clients i clientes valoren amb un 8,3 sobre 10 l’amabilitat del personal i en un 7,8 el temps d’espera en ser atès. En l’atenció presencial, l’amabilitat es puntua amb un 8,2 sobre 10. I en relació a les gestions on-line, l’entorn amigable i intuïtiu es puntua amb un 7,1 sobre 10. Cal destacar també que el coneixement de les ajudes i bonificacions socials d’Aigües Sabadell  per a les persones en situació de vulnerabilitat es valora amb un 7,1 sobre 10. L’enquesta s’ha realitzat a una mostra de 300 persones a través de trucades telefòniques.

L’any 2019 Aigües Sabadell ha emès un total de 426.166 rebuts i s’han rebut 264 queixes. Les principals temàtiques de les queixes han estat problemes amb la facturació (114 queixes), fuites d’aigua (93) o relacionades amb el servei (33). La companyia disposa d’una Carta de Serveis i Bones Pràctiques en què s’autoimposa un nivell d’exigència superior a l’exigit per la normativa vigent. L’any 2019 s’han comptabilitzat 21 incompliments, situant la taxa d’acompliment en un 99,4%.

Mencions Aigües Sabadell a la defensa dels drets de les persones consumidores

Per primer cop, Aigües Sabadell ha atorgat unes noves mencions a persones que destaquen per la defensa dels drets de les persones consumidores. La Menció Aigües Sabadell, que ha estat dissenyada pels alumnes de l’escola inclusiva Xalest de Sabadell, han estat lliurades a Manuel Navas, president de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Sabadell (FAV) i Carmen Gete-Alonso, ex-presidenta de la Junta Arbitral de Sabadell.

Written by Comunicació Aigües Sabadell

Equip del departament de Comunicació. Direcció de Desenvolupament Sostenible. Website: https://www.aiguessabadell.cat

0 comments

Leave a comment