Aigües Sabadell organitza una original jornada de formació interna per millorar l’atenció als clients

Aigües Sabadell organitza una original jornada de formació interna per millorar l’atenció als clients

L’objectiu de la sessió, liderada per Pallassos sense Fronteres, és potenciar l’excel·lència en l’atenció al client, tot promocionant el diàleg i  l’empatia

 Aigües Sabadell ha organitzat una sessió interna de treball amb l’objectiu de dotar d’eines al personal d’atenció al client per tal de garantir una millor atenció, tot promocionant valors i actituds de diàleg i empatia. Per fer-ho, la companyia d’aigües ha confiat la formació a l’ONG Pallassos sense Fronteres, que ha aconseguit sortir dels esquemes preestablerts i potenciar la distensió i desinhibició del personal. A més, un dels membres de l’ONG ha transmès les seves tècniques per connectar amb el públic i adaptar-les als casos en els quals es troben els treballadors i treballadores de la companyia d’aigües.

Aquesta original iniciativa, innovadora en el sector, es vol fer extensiva a altres equips que treballen en el servei d’aigües municipal, com ara lectors, operaris i fins i tot gerents i directors de la companyia.

Aigües Sabadell programa periòdicament sessions de formacions per garantir una atenció al client amb un alt grau d’excel·lència. En ocasions anteriors, es va analitzar el testimoni de clients que van quedar descontents amb el servei rebut per part de l’equip d’Atenció al Client per trobar, de manera col·lectiva possibles vies per solucionar casos similars.

Written by Comunicació Aigües Sabadell

Equip del departament de Comunicació. Direcció de Desenvolupament Sostenible. Website: https://www.aiguessabadell.cat

0 comments

Leave a comment

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *