Publicador de contenidos

Publicador de contenidos

Els clients i clientes d’Aigües Sabadell puntuen amb un 7,7 sobre 10 el servei prestat per la companyia

Els clients i clientes d’Aigües Sabadell puntuen amb un 7,7 sobre 10 el servei prestat per la companyia

Un any més, Aigües Sabadell ha presentat públicament els resultats de l’enquesta de satisfacció al client en el marc del Dia de les Persones Consumidores

En el transcurs de l’acte, Aigües Sabadell ha atorgat una menció especial a Montserrat Ribera, ex-Directora General de Consum,  per la seva defensa dels drets de les persones consumidores

 

Un any més, Aigües Sabadell ha celebrat el Dia de les Persones Consumidores, un acte on anualment es fan públics els resultats de l’enquesta de satisfacció dels clients i clientes, així com les principals queixes rebudes i el grau d’acompliment en l’àmbit de l’atenció a les persones. L’acte, que ha acollit el Centre Cívic de Can Deu i que ha estat presidit per la Tinenta d’Alcaldessa de Desenvolupament Econòmic i Impuls Administratiu, Montserrat González, ha comptat amb la presència d’Enric Blasco, president d’Aigües Sabadell; Xavier Cabanillas, Director General; Josep Escartín, Director de Clients; i Francesc Sutrias, Director General de l’Agència Catalana de Consum. L’acte ha estat conduït pel periodista sabadellenc Marc Sabater.

En el transcurs de l’acte, s’han presentat els resultats de l’enquesta anual de satisfacció, que aquest any ha portat a terme la consultora especialitzada FeedBack. En termes globals, els clients i clientes puntuen amb un 7,7 sobre 10 el servei que presta Aigües Sabadell. Destaquen, com a aspectes més positius, el bon servei en general (46%), la continuïtat del servei (21%) i la bona atenció a les persones (8%). Per contra, els principals aspectes a millorar són el gust de l’aigua (41%) i el seu preu (14%).

Entrant en temàtiques concretes, els enquestats valoren en un 7,8 sobre 10 la puntualitat en rebre la factura; un 7,8 sobre 10 la informació i resolució d’avaries i un 7,7 sobre 10 la pressió de l’aigua. Cal destacar també que el 74% dels enquestats coneix les ajudes i bonificacions socials d’Aigües Sabadell per a les persones en situació de vulnerabilitat.

L’any 2021 Aigües Sabadell ha rebut 9 reclamacions oficials (4 a l’OMIC; 3 a la junta Arbitral; 1 a la Síndica municipal de Greuges i 1 a la Defensora del Client del Grup CASSA). Les principals temàtiques de les queixes han estat relacionades amb fuites d’aigua, canvis de comptador, canvis de nom o la resposta davant sinistres, entre d’altres.

Menció d’Aigües Sabadell a la defensa dels drets de les persones consumidores

Aigües Sabadell ha atorgat enguany la seva menció a Montserrat Ribera, ex-directora General de Consum, per  la seva defensa dels drets de les persones consumidores. Enric Blasco, president d’Aigües Sabadell, ha estat l’encarregat de fer el lliurament.