Publicador de contenidos

Publicador de contenidos

La ciutadania valora amb un 8,1 sobre 10 el servei prestat per Aigües Sabadell

La ciutadania valora amb un 8,1 sobre 10 el servei prestat per Aigües Sabadell

La continuïtat del servei i l’atenció als clients i clientes han estat els aspectes més ben valorats per la ciutadania

La ciutadania de Sabadell ha puntuat amb un 8,1 sobre 10 la seva satisfacció global amb el servei que presta Aigües Sabadell. Així es desprèn de l’enquesta de satisfacció anual, encarregada per la companyia d’aigües a l’empresa especialitzada FeedBack. La puntuació és la més alta obtinguda en els últims anys: al 2021, el resultat va ser de 7,7. I al 2020, de 7,9.

Aquesta tarda, en el marc del Dia de les Persones Consumidores, Aigües Sabadell ha convocat als seus principals grups de relació (entitats, representants veïnals…) per donar comptes de la seva activitat anual en relació a l’atenció a les persones i per presentar els resultats de l’enquesta. L’acte ha comptat amb la presència de Montse González, Tinenta d’Alcaldessa; i Albert Milà, director de l’Agència Catalana de Consum.

Josep Escartín, director de Clients i Participació, ha estat l’encarregat d’explicar els principals resultats. Els aspectes més positius que han destacat aquest any els veïns i veïnes de la ciutat han estat la continuïtat del servei i la manca d’interrupcions (42,3% dels enquestats), el bon servei en general (26%) i el servei d’atenció als clients (10,3%). Per contra, el gust de l’aigua (35%) i el preu (19,3%) són els aspectes que, segons la ciutadania, caldria millorar.

Aigües Sabadell ha posat en valor l’atenció personalitzada, multimèdia i continuada que ofereix en l’actualitat a la ciutadania. L’any 2022 s’han atès 5.165 persones a l’oficina d’atenció del carrer Sant Llorenç, que se sumen a les 102 persones ateses a les 3 noves ‘Oficines de Barri’, obertes durant el 2022 a diferents seus de les Associacions de Veïns i Veïnes (AVV) dels barris més allunyats del Centre. Destaquen també les 5.074 gestions online realitzades al web www.aiguessabadell.cat i les 84.550 atencions telefòniques. A Twitter, aquest any s’han rebut 733 mencions i s’han mantingut 76 converses amb veïns i veïnes, que han tingut com a objectiu resoldre els seus dubtes.

La ciutadania ha valorat també amb un 8,3 sobre 10 el coneixement de les bonificacions i ajudes disponibles per a persones en situació de vulnerabilitat. Josep Escartín ha explicat que, durant el 2022, una exposició informativa ha itinerat per tots els Mercats Municipals i Centres Cívics de la ciutat, apropant aquesta informació a tots els barris de Sabadell.

Mencions Aigües Sabadell
Com ja és tradicional, en l’acte del Dia de les Persones Consumidores s’han lliurat les ‘Mencions Aigües Sabadell’ a persones que han destacat per la defensa dels consumidors i consumidores. Enguany, les mencions s’han atorgat als tres primers defensors dels clients del Grup CASSA (Lluís Martínez Camps, Montse Solé i Sergi Sanchís), així com Antonio Carballo, vocal de Serveis Socials de la Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Sabadell (FAVS).

Actes commemoratius del Dia Mundial de l’Aigua
L’acte del Dia de les Persones Consumidores celebrat avui és el primer de tot un seguit d’iniciatives emmarcades en el programa commemoratiu del Dia Mundial de l’Aigua, que se celebra el 22 de març.

El mateix dimecres 22 al matí Aigües Sabadell repartirà ampolles d’aigua de vidre reutilitzables als Mercats Municipals. A la tarda (18 h) l’Aula de l’Aigua acollirà l’acte de lliurament de premis del 36è Concurs de Dibuix CASSA, que clou el programa educatiu EDUCASSA.

El cap de setmana del 25 i 26 de març Aigües Sabadell obre l’Aula de l’Aigua per oferir l’scape-room educatiu Missió Planeta, centrat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible. L’activitat és oberta a tota la ciutadania i gratuïta, però és imprescindible reservar prèviament cita a escrivint un correu a comunicacio@cassa.es. Les places són limitades.