L’atenció al client i l’operativitat del servei d’Explotació d’Aigües Sabadell es manté durant l’agost  

L’atenció al client i l’operativitat del servei d’Explotació d’Aigües Sabadell es manté durant l’agost  

Durant el mes d’agost, els equips tècnics d’Aigües Sabadell continuaran treballant amb l’objectiu de garantir el subministrament d’aigua a la ciutat amb la màxima qualitat i una atenció al client amb un alt nivell d’excel·lència.

L’oficina d’atenció presencial, al número 29 del carrer Sant Llorenç del Centre de Sabadell, obrirà les seves portes en el seu horari habitual: els feiners, de 8 a 14:30h. La companyia d’aigües recomana als clients que, en cas de necessitar realitzar una gestió de forma presencial, reservin cita prèvia a través de la pàgina web (www.aiguessabadell.cat/citaprevia) o a l’App mòbil d’Aigües Sabadell, disponible tant per iOs com per Android. D’aquesta manera, s’eviten cues i esperes innecessàries. Amb tot, la majoria de tràmits amb la companyia d’aigües es poden fer còmodament a distància, a través de la pàgina web www.aiguessabadell.cat o a la mateixa aplicació mòbil. El servei funciona les 24 hores i els 365 dies l’any. En cas de no disposar de connexió a Internet, també es poden realitzar gestions comercials a través del telèfon 93 748 64 14, tots els feiners de 8 a 18 hores.

Obres de renovació de la xarxa d’aigua a la part sud de la Rambla
Durant el mes d’agost Aigües Sabadell continuarà avançant en els treballs de renovació de la xarxa d’aigua al tram sud de la Rambla, segons el calendari previst. Les obres, que comptem amb una inversió de 160.000 euros, suposaran una millora en el servei i una reducció de les avaries fortuïtes al sector. Els treballs s’han dividit en 7 fases per minimitzar les molèsties, tant als veïns i veïnes com als comerços de la zona, que estan informats en tot moment dels talls en el servei puntuals per poder realitzar les actuacions. La companyia d’aigües ha posat en marxa un portal web, www.aiguessabadell.cat/obreslarambla, on centralitza tota la informació al respecte.

En paral·lel, l’equip d’Operacions treballa durant tot l’estiu per minimitzar els efectes de qualsevol incidència que pugui produir-se a la xarxa. Des del Centre de Control i Operacions es telecontrolen, les 24 hores, tots els elements que intervenen en el servei de subministrament d’aigua de la ciutat. I, en cas d’avaries, els equips tècnics actuaran de forma immediata. En aquest sentit, la companyia d’aigües recorda que s’informa de qualsevol avaria o incidència en el servei a la pàgina web www.aiguessabadell.cat/smart/avaries. I es resolen tots els dubtes relacionats amb avaries al telèfon gratuït 900 878 583 -que funciona les 24 hores i els 365 dies l’any- i al perfil de Twitter @AiguesSabadell. A més, la companyia d’aigües posa a disposició dels veïns i veïnes de Sabadell el servei gratuït d’alertes SMS: en cas de produir-se una avaria que afecti l’immoble del client, aquest rep un missatge al mòbil amb informació i l’hora prevista de restabliment del servei. Per gaudir d’aquest servei el client ha de sol·licitar l’alta a la pàgina web https://www.aiguessabadell.cat/smart/sms.

Written by Comunicació Aigües Sabadell

Equip del departament de Comunicació. Direcció de Desenvolupament Sostenible. Website: https://www.aiguessabadell.cat

0 comments

Leave a comment